8 avantatges de tenir una eina de Marketing Mobile a la teva empresa

En el món del marketing mobile, les estructures tradicionals de marketing perden pistonada. Ara les empreses fan front a un nou repte: adaptar-se a la realitat digital i mòbil per arribar als seus clients d’una manera ràpida, senzilla i eficaç.

 

Però, com ho poden fer?  És imprescindible en aquest context utilitzar nous recursos que permetin la comunicació a través dels nous canals, i ja en són milers ( centenars de milers) els negocis que han entrat en les plataformes de marketing mobile, el mitjà adequat per a interactuar amb els usuaris i crear noves i satisfactòries experiències.

 

El marketing mobile ja és un eina d’actualitat. Aquests en són alguns dels avantatges de tenir un software de marketing mobile a l’empresa:

 

 

La immediatesa: les empreses poden accedir de manera instantània al seu públic. En el cas dels SMS, els estudis diuen que l’usuari llegeix el missatge després de 15 minuts d’haver-lo rebut, i el respondria en un termini màxim d’una hora (són taxes molt superiors a les registrades en altres canals, com per exemple el correu electrònic).

 

Directe a l’usuari: les eines de marketing mobile et permeten arribar al consumidor potencial sense intermediaris. La comunicació amb el client és cada cop més eficaç perquè, a més, es potencia la fidelització amb el públic.

 

Segmentació de l’audiència: en poques passes es pot escollir el target més convenient per a cada campanya (a partir de la base de dades del negoci) i enviar missatges a determinats grups d’edat, sexe, ciutat, aficions, etc. A més, el missatge dedicat a cada públic es pot reeditar tantes vegades com sigui necessari.

 

Una sola persona: el disseny intuïtiu de les plataformes de marketing mobile permet que només sigui necessària una sola persona al càrrec de les campanyes que s’encarregui de la comunicació amb el client de manera adequada. Això es tradueix en una simplificació de processos i un estalvi en costos.

 

Massiu i permanent: el mòbil és un dispositiu que una gran quantitat de usuaris porten damunt de forma continuada. Això fa que es converteixi en un canal de marketing que no descansa, les 24 hores del dia 365 dies l’any.

 

Impacte mesurable: amb les noves eines es simplifica la tasca de mesurar la taxa de resposta i eficiència de cada campanya. Això facilita que l’empresa pugui modificar els paràmetres per obtenir de manera ràpida i precisa els millors resultats.

 

Imatge de marca: el marketing mobile aporta un valor afegit perquè dóna una imatge tecnològica al negoci. Si a més l’empresa és la primera en el seu sector, es diferenciarà i es distanciarà de la competència amb aquest nou aparador, i haurà marcat tendència.

 

Viralització: amb un sol clic, el client podrà accedir a tota la informació de la companyia des del seu dispositiu mòbil. I és habitual que, a la vegada, el missatge es comparteixi amb els seus contactes (també per les xarxes socials), per lo que la captació de nous consumidors es realitza en molts casos sense necessitat de noves inversions. L’efecte és multiplicador.

 

Retorn de la inversió: les eines de marketing mobile permeten realitzar campanyes més enfocades al públic objectiu (gràcies a la segmentació de públic). El cost per impacte és inferior al d’altres canals, amb un índex de conversió més alt i una rendibilitat més alta en les operacions de comunicació.

 

Blog de Marca & Marketing

Per què social Wifi?

04 mar. 2016

El propietario del blog no ha permitido comentarios.

Versión para imprimir | Mapa del sitio
© Magda Pedrós Bellostes - Marketing mobile - Communication - Social Marketing - Anglesola, 4, bx -25300 Tàrrega -Lleida - España.

Llamar

E-mail